nog 6 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Velp, Nederland van Els Deelen - WaarBenJij.nu nog 6 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Velp, Nederland van Els Deelen - WaarBenJij.nu

nog 6 nachtjes slapen...

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

27 Oktober 2012 | Nederland, Velp

De laatste week voor mijn vakantie breekt aan. Deze keer wil ik proberen de belangstellenden op de hoogte te houden via deze site. Zaterdagmorgen om 7.45 uur vertrekt het vliegtuig naar Londen waar we, na een overstap, een paar uur later door te vliegen naar Chennai (voorheen Madras) in India. Daar hopen we om 1.00 ur 's nachts plaatselijke tijd aan te komen. We blijven niet in Chennai maar gaan meteen door naar Mahabalipuram een paar uur in de bus. Daar blijven we een paar dagen om te acclimatiseren en rond te kijken en vervolgens reizen we de zuidpunt van India door.
Nu vanmorgen voor de eerste maal ijs van de autoruiten gekrabt moest worden neemt de zin in vertrek alleen maar toe! In Chennai is het ruim dertig graden!
Wordt vervolgd na volgende week!

• 27 Oktober 2012 - 16:46

Angelique:

.alvast veel plezier met de voorpret,wat een heerlijk vooruit zicht.xxxx

• 27 Oktober 2012 - 18:53

Regien:

Jalours!!!!!!! :-)

• 27 Oktober 2012 - 20:14

Mia Van Deelen:

Wat fijn dat je ons op deze manier op de hoogte houdt!Ik ben niet jalours maar gun je het van harte!Ma.

• 27 Oktober 2012 - 21:39

Joost:

Leuke bestemming!
    Wij hebben Gujarat ook nog hoog op onze lijst staan! Ga je nog richting Zuid-Oostkust?
    Heel plezier in incredible India ;-)

• 27 Oktober 2012 - 23:13

Menco:

Els geniet ervan. Groet ook van Jansje.

• 31 Oktober 2012 - 21:35

Peter En Liesbeth :

Nou nou, wat een avontuur!
    Ga er maar lekker van genieten, en pas op dat je geen zonnesteek oploopt.
    Het is soms behoorlijk warm in India. Geen rare dingen eten hoor!
    Daar krijg je maar buikloop van.